21 juli 2012

New magazine: Daphne's Diary



Daphne's Diary is een dagboek in de vorm van een tijdschrift dat iedere maand uitkomt. Het is een prachtig geïllustreerd maandblad. Ik heb nu het tweede boekje dat uitgekomen is en ik baal echt dat ik het eerste gemist heb.
Normaal vind ik maandbladen veel te duur voor wat ze maar zijn omdat er meer reclame in staat dan wat anders. Maar dit blad is zijn € 6,99 echt waard. Je krijgt er zoveel voor terug, zoals een deurhangertje, patronen om doosjes te maken, een boekenlegger en het belangrijkste: heel veel inspiratie. Er staat bv. in hoe je confituur en aardbeienijs moet maken, lekkere receptjes (ik wil ze allemaal proberen), to do list voor thuisblijvers, leuke dagboek fragmenten en nog zoveel meer! De doosjes die je zelf moet vouwen zijn heel leuk om cadeau te doen. Ik heb de patronen overgenomen zodat ik er nog veel meer kan maken. Heel het boekje door is pure eye candy, hier word je nu echt gelukkig van.
Ik las erin voor ik ging slapen en heb nog uren wakker gelegen omdat ik zo enthousiast was, haha.


Ook Chica is nieuwsgierig :p

Asta la proxima!
Claudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten