28 oktober 2013

Herfstvakantie!

Ik zit helemaal in een lijstjes-modus, dus toen ik vorige week over de herfstvakantie begon te dromen, moest er natuurlijk ook een lijstje gemaakt worden van alle dingen die ik wou doen. Ik wil er dit jaar echt een herfstige herfstvakantie van maken en ik ga mijn uiterste best doen om alle items van de lijst af te kunnen strepen.
Het lijstje:
  • Blaadjes rijven in de tuin en daarna op het bankje een kopje thee drinken samen met mijn moeder.
  • Sloten thee drinken.
  • Taart en/of koekjes bakken.
  • Gepofte kastanjes maken en eten.
  • Pompoensoep maken.
  • Chocolademelk met slagroom en marshmallows drinken.
  • Film kijken onder een warm dekentje.
  • Winterkleding eindelijk in de kleerkast hangen.
  • Lezen, lezen, lezen!
  • Boswandeling maken en dan de kastanjes verzamelen.
  • Verder haken aan het plusjes-deken (nog 60 vierkantjes te gaan!)
  • Gordijnen halen en ophangen.
  • Geurkaars aansteken die ik van Claudia heb gehad.
  • Op de Nintendo DS Zelda verder spelen.
  • Lekker ouderwets kleuren.
  • Verder knoeien in het Wreck This Journal.
  • Gaan winkelen.
  • Foto's inplakken die ik van oma heb gehad.
  • De kringloopwinkel nog eens met een bezoek vereren.
  • Blaadjes verzamelen en drogen.
  • Nadenken over een leuk concept voor een boek.
Fijne herfstvakantie!

Liefs,
       Elke

1 opmerking:

  1. leuk concept voor een boek? Dat klinkt plezant. Veel plezier met je lijstje. Ik moet werken, en de rest van de tijd spendeer ik aan die laatste verdomde dozen uit te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen